Page 22 - Сайт үшін қорытынды талдау 2023
P. 22
21. Сайт пен қосымшаның мүмкіндіктерін пайдалану. Қолданба сайттан оңай
жүктеледі, қолданба сайттың барлық бөлімдерін қайталайды, бұл мүдделі тараптардың
хабардарлығын арттырады , кез келген тыңдаушы немесе жаттықтырушы болсын, өз
курстары мен тренингтерін оңай тіркеп, басқара алады, көп деңгейлі функционалдық
пайдаланушы санаттарына сәйкес мобильді қосымша). 2023 жылы мобильді
қосымшаның кеңейтілген және жетілдірілген функционалдығы пайдаланушыларға
мүмкіндік берді:
- ҮЕҰ Академиясының факультеттері мен курстарына қатысушылардың бірыңғай
дерекқорын автоматты түрде құруға мүмкіндік беретін мобильді қосымша аясында толық
тіркеу және бастапқы алдын ала/тестілеу сауалнамасы;
- қатысушылар үшін бөлінген және кеңейтілген қолжетімділік (қатысушы,
жаттықтырушы, әкімші, инспектор);
- курс тыңдаушыларына арналған барлық оқу материалдарын және бейне сабақтардың
жазбаларын жүктеу өтілген материалды қайталауға, үй тапсырмасын орындауға және
қашықтықтан оқуға мүмкіндік береді;
- оқу процесі кезінде курс тыңдаушыларының сабаққа қатысуын бақылау мүмкіндігі;
- ҮЕҰ Академиясының тренерлері мен әкімшілігімен дер кезінде кері байланыс жасау;
- мобильді қосымшаны пайдаланатын қатысушыларға техникалық қолдау көрсету.
22. Мемлекетке қатысқан ҮЕҰ санының артуы. әлеуметтік тапсырыстар мен гранттық
бағдарламалар, сондай-ақ Академияда оқу барысында алынған тәжірибе мен біліммен
табысты алмасу.
23. Әлеуметтік инновациялар мен жобалық идеяларды, соның ішінде әлеуметтік
кәсіпкерлікті дамыту.
24. Кең ақпараттық із. ҮЕҰ Академиясының білім беру өнімдері туралы білімді тарату
бойынша жұмыс жүйелі негізде жүргізілуде. Ақпаратты тарату мен генерациялаудың
барлық арналары қолданылады.
ҮЕҰ академиясының әлсіз жақтары
1. Курстарға қабылдаудың сандық болжамын жасаудың қиындығы. Курсқа
қатысушылардың санын болжау қиын мәселе, өйткені адамдардың оқуға түсу туралы
шешіміне әсер ететін факторлар әр түрлі болуы мүмкін және әрине өзгеруі мүмкін. Бұған
көптеген факторлар, соның ішінде әлеуметтік тенденциялар, экономикалық факторлар
және басқа білім беру бағдарламаларымен бәсекелестік әсер етеді.
2. Студенттер арасындағы тәртіптің жеткіліксіздігі оқытуды тиімді ұйымдастыруға
қиындық тудырады. Тіркелгендердің көптігіне қарамастан, студенттердің назарын
аудару және ұстап тұру үшін марапаттау жүйелерін немесе көбірек интерактивті оқыту
әдістерін енгізу арқылы үздіксіз қатысуды ынталандыру үшін стратегияларды әзірлеу
қажет.
3. Тыңдаушыларды ынталандыру. Тек аттестат алуға ұмтылатын кейбір студенттер
жалпы мотивацияны арттыру қажеттілігі туралы сұрақ қояды. Материалдың
практикалық маңыздылығын көрсететін неғұрлым тартымды және қызықты білім беру
бағдарламаларын әзірлеу тыңдаушылардың ішкі мотивациясын арттыруға көмектеседі.
4. Тілдің дифференциациясы. Бапкерлер мен қазақ тілін оқытудың жоқтығы
жалпыұлттық проблеманы көрсетеді. Бұл мәселені шешу тіл мамандарының кең
ауқымын тартуды және тең қолжетімділікті қамтамасыз ету үшін көптілді білім беру
бағдарламаларын әзірлеуді талап етеді.