Жобаның басталуы

1.Бағдарламаның атауы:Тренерлерге арналған тренинг.
2.Курстың атауыҮЕҰ секторы үшін тренерлерді оқыту  
3.Ұзақтығы(академиялық сағаттары)25 академиялық сағат. Интенсивті онлайн тренинг.
4.Оқытушы/ТАӘВиговская Ирина, Стрыгина Лина, Кудайбергенова Айжан, Урисбаева Айнур
5.Контактілік ақпарат +77013563562
6Курстың ерекшелігі және кімдер үшін арналғанҚазіргі қалыптасқан жағдай, карантин  біздің жұмысымызға өзінің жаңа бастамаларын енгізіп отыр,сондықтан да біз, ҮЕҰ секторына арналған тренерлерді оқытудың онлайн форматына ауысудамыз. Бұл курс ҮЕҰ секторын оқыту саласында жұмыс істейтін тренерлерге және оқыту жұмысын бастайтын тренерлерге арналған. Оқыту екі тілде (қазақ, орыс) жүргізіледі
7.Оқытудың мақсаттары мен күтілетін нәтижелері  Оқу нәтижесінде Сіз: Ересек және үлкен жастағы аудиторияны оқыту қағидаларын, тренингті оффлайн режимінде жүргізу құралдарын, топтық динамиканы басқару қағидаларын игересіз  
8. Курстың мазмұны
КурсТақырыптарыСағаттар саны
1.1бөлім. Тренерлердің құзыреттілігі мен дағдылары: Заманауи тренингтер: онлайн және оффлайн форматтары Тренингтің түрлері мен бағыттары. Тренердің қызметтері,дағдылары және құзыреттіліктері. Жұмыс барысындағы тренердің қолданатын рольдері Офлайн және онлайн оқытудың ерекшеліктері Тренингтің мақсаттары мен нәтижелері. Тренингтік цикл: тренингке дейін және кейін Оқытудың қажеттіліктерін зерттеу (анықтау):технологиялары мен тәжірибесі Оқыту үрдісін ұйымдастыру: оқыту барысында ескерілетін тетіктері Оқытудың тиімділігін бағалаудың нысандары және тренингтен кейінгі қолдау, нәтижеге жеткізу Тренингтік және тренингтік емес шешімдер.    3
2.2 Бөлім. Тренингтің құрылымы. Топтық динамика Тренингтің құрылымы. Тренингтің әр модулінің мазмұны, қызметтері және міндеттері Білім беру үрдісінің дизайны Ересек және үлкен жастағы аудиториямен жұмыс жасаудың ерекшеліктері Тәсіл  арқылы оқыту. Топтық динамика: топпен жұмыс жасаудың негіздері. Тренингтегі топтың дамуы. Топтың дамуы мен қалыптасу модельдері (негізгі кезеңдері). Топты басқару. Қиын қатысушылармен жұмыс. Тренингтегі қиын сәттер. Күрделі сұрақтар. Тренинг кезіндегі манипуляция мен психологиялық қысымға қарсы әрекет. Қатысушылар мен топты белсендендіру әдістері. Рөлдік ойындар. Жағдайларды модельдеу («ойнау, рольге ену») . Кейстер-тренингтің негізгі элементі ретінде. Ұсынылған ақпарат пен дағдыларды пысықтау және бекіту. Кері байланыс алу және ұсыну. Оқытудың техникалық құралдарын қолдану.  3
 3 Бөлім. Тренингтің әмбебап құралдары Тренингтің базалық негізгі элементтері. Тренерлік құрал-жабдықтар. Топты «еріту,ояту» әдістері Топтар мен қатысушыларды тренингке(оқытуға) қатысуға шабыттандыру. Дағдыларды әсерлендіру. Шынығу.  Шынығу түрлерін топтастыру. Шынығу түрлерінің тренингтегі атқаратын рөлі. Тренингтегі диагностика. Жаттығулар. Қойылған міндеттерге байланысты жаттығулардың әртүрлілігі. Мини-дәріс. Мини-дәріс құрылымы. “Зеріктіргіш” мини-дәрісті қалай тартымды және қызықты ету . Үй тапсырмасы “…тақырыбындағы менің мини-дәрісім” Бейнеталдау. Мини-бейне, кинометафорлар. Кейстер мен рөлдік ойындарды құрастыру: қалай құрастыру керек. 5Бөлім. Қатысушылардың жобаларын қорғауы